نوشته شده توسط : رز نصرتی

کووید 19 یا همان کرونا ویروسی است که با لانه گزینی در بخش دستگاه تنفسی، علائم حیاتی انسان را دچار اختلال می کند. متاسفانه بسیاری از مردم جهان و تعداد کثیری از هموطنان نازنین خودمان را در این برهه از زمان از دست داده ایم. در این روز ها سعی کرده ایم مطالبی را برای شما جمع آوری کنیم که در آن به تعدادی از آجیل و خشکبار که خوردن آن ها برای مقابله با بیماری کرونا مفید است، اشاره کرده باشیم.

تقویت سیستم ایمنی بدن:

محصولات زربار با کمک مواد مغذی موجود در آن ها، منجر به تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند. به هر میزان که سیستم ایمنی فردی پر قدرت تر ظاهر شود به همان میزان نیز مقابله با بیماری ها با سرعت و کیفیت بهتری پیش می رود.

کارشناسان و پزشکان متخصص اعلام داشته اند که در دوران مقابله گری با کرونا توجه داشتن به تغذیه های مناسب و مقوی در داشتن بدنی سالم بیشتر از هر زمان دیگری تاثیر گذار هستند. وجود انواع خوراکی های لبنی، غذا های بخارپز، دانه ها و میوه ها در رژیم غذایی افراد ضروری است.به همین دلیل باید خرید آجیل درجه یک و با کیفیت را حتما در سبد غذایی خود قرار دهید.

چه آجیل و خشکباری برای کرونا مفید است؟

آجیل و خشکبار به علت داشتن مواد مغذی و ویتامین های بی نظیر می توانند در عملکرد ما تاثیر گذار باشند. در ادامه به معرفی چند آجیل و خشکبار مفید می پردازیم که خوردن آن ها در دوران کرونا مفید است. آجیل ها را نباید فقط به چشم تنقلات نگاه کرد زیرا خاصیت آن ها به طوری بالا است که باید در برنامه غذایی هر کس وجود داشته باشد.

  • پسته: پسته به داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی معروف است. با خوردن پسته کمک بزرگی به سیستم ایمنی بدن خود می کنید. خاصیت ضد میکروبی پسته بر همه عیان است و مصرف آن به کسانی که بیماری قلبی دارند توصیه می شود؛ زیرا مصرف پسته باعث افزایش کلسترول خوب و ضروری بدن می شود و از مسدود شدن رگ ها جلوگیری به عمل می آورد. چربی و فشار خون شما با مغز سبز این میوه ی خوشمزه کنترل می شود.
  • بادام درختی: یکی دیگر از مغز هایی که آنتی اکسیدان دارد، بادام درختی است. بادام درختی به تقویت ذهن و استحکام استخوان ها کمک می کند. در حالی که بدن را در برابر عوامل بیماری تسلیح می کند.
  • بادام هندی: بادام هندی برای سلامتی بدن خیلی مفید است زیرا خاصیت ضد سرطانی دارد و از بروز بیماری های متعددی جلوگیری می کند. اگر به این نوع بادام حساسیت ندارید حتما خوردن روزی چند دانه ی از آن را در برنامه ی غذایی خود بگنجانید.
  • فندق: فندق با رفع بیماری های قلبی کمک می کند که جریان خون در بدن تسهیل پیدا کنید و در نتیجه بدن سالم تری خواهیم داشت که در مقابل بیماری ها از جمله کرونا مقاومت بیشتری از خود نشان می دهد. فندق در بهبود کارکرد دستگاه گوارش و ارگان های تنفسی موثر واقع می شود.
  • گردو: گردو ها یکی دیگر از مهم ترین مغز ها هستند که خاصیت بسیاری را در خود جای داده اند. گردو علاوه بر تقویت مغز و قدرت بخشی به سلول های عصبی باعث رفع یبوست و اختلال خواب در افراد می شود. استراحت درست و خواب کافی بدن را در برابر بیماری ها محافظت می کند.
  • تخمه ژاپنی: تخمه های ژاپنی گرچه کمی خوردنشان سخت است اما خاصیت های باور نکردنی ای دارد. برای مثال از انواع سرطان ها، بروز کم خونی و بی خوابی را تا حد زیادی کاهش می دهد. که در نوع خود بی نظیر است.
  • چلغوز: این آجیل خوش طعم و کمیاب طبعی گرم دارد که برای سیستم ایمنی بدن عملکردی فوق العاده را رقم میزند. این آجیل در درمان درد های عضلانی نیز تاثیر دارد که همچون مسکن عمل می کند.
  • برگه زردآلو: یکی از خشکبار بسیار محبوب در کشور ما برگه زردآلو است. ویتامین ها و مواد معدنی زیادی که در این خشکبار جمع شده است باعث رفع یبوست می شود. همانطور که میدانید یبوست عامل بروز خیلی از بیماری های بدنی است که حتما باید درمان پیدا کند. همچنین برگه زردآلو با رادیکال های آزاد که برای سلامتی بدن مضر هستند، مبارزه می کند و بیماری های دستگاه تنفسی را بهبود می بخشد.
  • برگه انبه: انبه خاصیت ضد سرطانی دارد بنابراین سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، ضمن این که سرفه و تنگی نفس را نیز برطرف می کند. انبه در درمان سرماخوردگی موثر است و باعث آرامش اعصاب می شود. برخی از بیماری ها زمانی در بدن بروز پیدا می کنند که سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشیم یکی از عواملی که باعث تضعیف این سیستم می شود استرس و اضطراب است. همچنین بالا بودن سطح هورمون کورتیزول در خون نیز منجر به اتفاقاتی این چنینی می شود.
  • برگه آلو: یکی از منابع بسیار غنی از ویتامین سی را می توان برگه آلو معرفی کرد. آلو برای درمان کم خونی، درمان آنفولانزا و سرماخوردگی و خیلی از بیماری های دیگر مفید واقع می شود. مشکلات گوارشی نیز با کمک برگه آلو رفع می شود و بدنی سالم تر را برای شما به ارمغان می آورد.
  • خرما: خرما با گرم نگهداشتن بدن و انرژی فراوانی که دارد می تواند در روند درمان و یا پیشگیری از بیماری تاثیر چشمگیری در سلامتی ایجاد کند. همچنین برای قلب و کنترل بیماری های دیگر مفید است.

برای خرید خشکبار درجه یک به سایت زربار مراجعه نمایید و درب منزل تحویل بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : رز نصرتی

خواص بی نظیر خشکبار:

مواد معدنی و ویتامین های بسیاری در دانه های ارزشمند میوه ها ذخیره شده اند. ریز مغذی ها برای بدن ضروری هستند و پایین بودن سطح آن ها باعث بروز مشکلاتی نظیر تضعیف سیستم ایمنی بدن، از دست رفتن سلامت پوست، اختلال کارکرد دستگاه گوارشی و... می شود.

از خرید آجیل زربار مطمئن باشید:

با یک جست و جوی ساده متوجه خواهید شد که فروشگاه های اینترنتی خشکبار کم نیستند اما چیزی که برتری زربار را تعیین می کند داشتن هدف کسب رضایت مشتری است و نه تنها فروش محصول. از دیدگاه خریداران زربار یکی از بهترین فروشگاه های فروش آجیل و خشکبار است؛ به همین منظور برای سهولت خرید و مراجعه نکردن به فروشگاه قرار بر آن شد که فروش اینترنتی نیز راه اندازی شود.

مزیت های فروشگاه اینترنتی آجیل زربار:

  • این فروشگاه با توجه به شرایط فعلی و شیوع بیماری کرونا سعی کرده است تمام محصولات را به طور استرلیزه و با کمک دستگاه های تمام اتوماتیک بسته بندی کند و به خدمت شما مشتریان عزیز برساند.
  • اگر از آن دسته از افرادی هستید که خرید آجیل زربار به صورت آنلاین خیالتان را از بابت کیفیت راحت نمی کند می توانید با شماره های قرار داده شده (09922439804) تماس بگیرید و به صورت تصویری یا ویدیو کال محصول مورد نظر را بررسی و بعد خریداری کنید.
  • تمام محصولات زربار به صورت ارسال رایگان می باشند. پس از هرجای ایران که هستید سفارشتان بدون داشتن هزینه ای اضافی و در مدت زمان کوتاهی به دستتان می رسد.
  • از دیگر خدماتی که با خرید خشکبار زربار شامل آن می شوید تزئینات رایگان است. در بسیاری از اعیاد بردن آجیل و خشکبار از ملزومات است (مخصوصا برای تازه عروس ها) به همین منظور مجموعه زربار انجام امور تزئینات را در همه فصول سال برای مشتریان محترم خود رایگان نموده است. برای دیدن نمونه کار ها و تنوع چیدمان حتما به صفحه اینستاگرام زربار به نشانی official مراجعه کنید.
  • برای عموم دسترسی به سایت فروش و انجام عملیات خرید، ساده است. کافیست به آدرس www.zarbarnuts.com بروید و از آنجا با مشاهده آیتم ها، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • اگر به اینترنت دسترسی ندارید با شماره تلفن 03132403380 تماس بگیرید و به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت کنید.

خرید خشکبار زربار

  • از آنجایی که تمام لذت خرید در تخفیف گرفتن است خیلی ها ترجیح می دهند حضوری مراجعه کنند. اما سایت زربار این امکان را برای شما فراهم کرده است که با ورود و وارد کردن شماره تلفن خود از تخفیف های هیجان انگیز مجموعه برخوردار شوید.
  • مجموعه زربار به مناسبت های مختلف مثل اعیاد (عید غدیر خم، عید قربان یا شب یلدا و...) مسابقه برگزار می کند تا بهانه های مختلف مشتریان خود را غافلگیر کند.
  • تنوع گسترده محصولات در زربار شامل انواع آجیل، خشکبار، تنقلات، شیرینی و گز، چای و دمنوش، مواد مورد نیاز در آشپزی و... می شود. محصولاتی که در هیچ فروشگاه اینترنتی خشکباری با این طیف وسیع به فروش نمی رسد.
  • بخش مهمی از مسافرت صرف خرید سوغاتی می شود. حالا اگر در شهر خودمان باشیم، شرایط برای سفر رفتن مناسب نبود اما دلمان هوس سوغاتی کرد چه باید کنیم؟ گز اصفهان فقط وقتی از خود اصفهان خریداری می شود آن بو و طعم بی نظیر را دارد. فروشگاه زربار این شرایط را برای طرفداران گز و سوهان مخصوص اصفهان مهیا کرده است تا از هر جا که هستید برای خود یا عزیزانتان سوغاتی سفارش دهید.
  • سروران گرامی و خریداران محترم فروشگاه زربار توجه داشته باشند که می توانند سفارشات خود را در باکس یا جعبه های زیبا و طراحی شده دریافت کنند. با این انتخاب می توانید یک هدیه بسیار مجلل برای دوستانتان خریداری کنید تا هم به فکر سلامتشان باشید هم کادوی بی همتای مجلس از طرف شما باشد.
  • کارمندان با دقت و خوش برخورد زربار این شرایط را فراهم کرده اند که شما به سلیقه ی خودتان آجیل مخلوط داشته باشید. با هر نوع محصول به هر اندازه ای که شما سفارش می دهید؛ پس از دریافت درخواست شما آجیل و خشکبار مورد نظرتان توسط دستگاه های اتوماتیک مخلوط شده و در بسته بندی های استاندارد به دست شما می رسند.

بی رقیب در کیفیت:

محصولات زربار همیشه کیفیت شان ثابت شده است. همچنین با توجه به کیفیت بالا و مرغوبیت فوق العاده ای که دارند از قیمت های مناسب برخوردار هستند. انواع محصولات وارداتی نیز در این فروشگاه پیدا می شوند که خرید آن ها از هر جایی ممکن نیست. آجیل و خشکبار زربار به صورت تازه و با کیفیت به دست مشتری می رسند و پشتیبانان در ساعات اداری به شما پاسخگو خواهند بود. با خرید آجیل از خواص آجیل بهره مند شوید



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آذر 1399 | نظرات ()